Bukan Blog Kamu: Makanan yang boleh tahan JIJIK!!!.. hahaha

Thursday, February 2

Makanan yang boleh tahan JIJIK!!!.. hahaha




eeeee.............. tujela perkataaan pertama bila tengok makanan ni..
banyak lagi rekabentuk dan rupaparas yang lebih menarik
tetapi kenapa nak buat bentuk cenggini rupenya??


kadang2 bila terlalu kreatif pun boleh jadi biol jugak..
elok2 makanan itu sedap jika bentuknya cantik..
tapi bila dah bentuknya macam kat bawah ni..
mau selera lagi ke nak makan???

v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v


ye terimalah kek span jamban bertaik kotor gilakkk.....
amacam selera tak nak makan kek camni??? hahaha...

sengal sungguh pembuat kek itu...
bikin hati loya lagi meloyakan....




kredit picto to : Oh Media






Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

1 2 ORANG KATA:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...