Bukan Blog Kamu: Gambar TERCOMEL dari Yusri dan Lisa Surihani

Friday, February 24

Gambar TERCOMEL dari Yusri dan Lisa Surihani


selamat sudah dinikahkan semalam... ehemm :))
sangat bahagia je bila tengok gambar2 pernikahan mereka ni..
jelas nyata kebahagiaan dan kegembiraan terpancar di wajah
masing-masing yang sorang emsem.. yang sorang lagi jelita...
sudah jodoh dan tersurat mereka berdua akhirnya disatukan..

tahniah buat pasangan ini...
semoga kekal bahagia hingga ke sorga..
yang lucunya.. banyak la status2 di Fb ke atau blog
meluahkan rasa kecewa terhadap lisa terutamanya
jejaka-jejaka malaya yang meminati bintang jelita ini hehehee..

takpela.. bunga bukan sekuntum...
fakta : perempuan lebih ramai dari lelaki kan???
ape pun sekarang tamatlah riwayat lisa sebagai seorang bujang
malah kini bergelar seorang puan kepada encik yusri...




Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

3 2 ORANG KATA:

mizzkechique said...

br jap td tgk kt ohartis *klu xsilap.. mmg gmbr ni plng comel..

Cikgu Ma said...

akad nikah pun nmpak macam grand jerr dorang ni...hehe..

Karukord Jagau's said...

waaaaaa.....lisa dh kawen.....huhuuu melepas den...eceehh..!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...