Bukan Blog Kamu: keselamatan terjamin meskipun sedang makan! haha

Wednesday, February 22

keselamatan terjamin meskipun sedang makan! haha



sikap tidak peduli apa orang kata boleh memberi kesan
negatif atau positif terhadap individu itu sendiri...
selalu kita dengar ayat macam ini


"ishh pedulilah apa orang nak kata.. aku tak kacau orang pun"



kalau perkara yang baik untuk diri taklah jadi masalah..
tapi kalau sikap negatif yang tanak berubah cemana pulak?



macam gambarajah di bawah ini.. saya berpendapat bahawa
ini adalah perkara positif... beliau menjaga keselamatan beliau
meskipun beliau sedang menjamu selera.. tidak pedulikan orang lain
mungkin kerana nafsu makannya yang memuncak sehingga
tidak dapat dibendung lagi... akibatnya... hmm lihatlahhhh...




v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v



jika hendak di describekan tentang gambar ini...

1) mungkin beliau sangat lapar sehingga terlupa nak bukak helmet..

2) malas nak bukak.. nanti dah kenyang terus balik...

3) tak reti nak bukak sebab yang pakaikan tadi sang suami..

4) sedang cover malu mungkin sebab sesuatu telah terjadi...

5) saje nak buat lawak kasi semorang gelak...

satu keping gambar boleh membawa seribu maksud..
akibat daripada perbuatan beliau.. kawannya memaling muka
ke arah lain tidak pastilah sebab apa... saya pun tak tau..... sekian..







Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

3 2 ORANG KATA:

eMMe said...

tak prasan dia berhelmet, maybe...
hehehee...
ade gak org camni, aduila..

BERT said...

@eMMe

malu la kalo dok sebelah dia.. takpe.. takot taik cicak jatuh atas pale dia kot ahha

ariana said...

mesti ada alasan dia tu..ke terlupa sbb lapar sgt..huhu ntah lah..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...