Bukan Blog Kamu: 3 hari 2 malam terpisah sebentar.. jangan sedih!!

Friday, February 17

3 hari 2 malam terpisah sebentar.. jangan sedih!!

untuk pertama kalinya tak dapat nak ikut!!! alaaaaaa.....
kebiasaan jika cik asven pegi kusus ke atau ape2 program
mesti saya nak ngekorrrr je.. takmau tinggal rumah...

tapi minggu ni beliau ada ikot kem motibasi di bagan serai
serta manjung atas jemputan sebagai motivator untuk
budak2 sekolah yang masih bersekolah dan belum bekerja..

maka tidak dapatlah saya ikut.. sekadar ikut untuk
menghantar beliau ke sekolah sebelum beliau menaiki kereta
kawannya juga seorang cikgu di sekolah ini...

ape nak buat ha?? pestime tak dapat ikot ni..
dah tentunya saya akan meniduri diri sendiri
di rumah mak mentua saya disini yang sangat dekat rumahnya..

ape nak buat ha?? perlu nangis ke macam budak 2 tahun?
atau bergembira sebab ditinggalkan barang sehari 2?
atau buat muka rela tapi tak pasrah akibat ketinggalan saya ini?
hmm mesti mati kutu saya nanti bila ketiadaan beliau..

oh bosannya tak dapat ngikut.. alaaa nak jalan2... isk isk isk..



Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

3 2 ORANG KATA:

azam said...

sekejap je tu.....ada yg lama lagi kalau hubby selalu offshore

BERT said...

@azam

hehe pestime memang gayat sket hehe

merpatisejoli45 said...

hye, sudi x exchange banner ngn saya?
if sudi tgglkn komen di blog saya ye. :)

done folow u, jemput jd folower saya blik ye. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...