Bukan Blog Kamu: Si gemuk yang tak sedar diri!! kahkahkah

Tuesday, February 14

Si gemuk yang tak sedar diri!! kahkahkah



selaku pecinta kucing.. kadang2 nak selit jugak pasal kucing...
Maru ialah kucing gemok yang fofular dan tak sedar diri...
kenapa saya kata dia tak sedar diri sebab dia cukup suka
masuk dalam kotak yang lebih kecik dari badan dia...
dia tak tau ke dia tu gemok gedempol comel nak mampos...

tiap kalo layan video dia kat youtube pasti terhibur hati..
cukup banyak video2 dia di yutiyup tuh..
antara banyak2 tu saya pilih yang ni lah... memang comel sangat!!



geram gile nengok kucing ni...
gebu.. gemok.. gedempol.. gempal.. gerammm!!!
kalo la saya dapat kucing sepandai dan sekaktif ini.. alahai...
si maru ni cukup suka main dengan kotak...
banyak video2 dia main dengan kotak.. hahaa.. lawak hokey!



saya memang takleh tengok kucing comel2.. eee geremm!!
enjit-enjit kucing.. sape sakit naik atassss.....




Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

5 2 ORANG KATA:

Masz Sidek said...

ciut.... geram tengok si maru tu..
rasa nak peluk... picit2 jer...

mizzkechique said...

enjet² kucen?? muahaha..gelak tergolek bc..

shairah said...

maru tuu..kalo tgk vc die memang xborink..comei3

biela bell said...

suka tgok kucing..kiut..tapi tak brani nak pgang kucing :(

Cik Asma BLuppy said...

comel! comel! comel!
comel!...............!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...