Bukan Blog Kamu: Vanilla Coklat episod 10, tinggal 3 episod je lagi..

Tuesday, February 21

Vanilla Coklat episod 10, tinggal 3 episod je lagi..




baru syok je tengok episod 9 kebahagiaan mendatangi mereka..
pengunguman perkahwinan pun sudah dibuat... tapi biasalah...
langit tak selalunya cerah.. sedangkan kehidupan sebenar kita pun
sentiasa didatangi ujian dan cabaran.. ini kan plak drama tivi..
mesti ada time kemuncaknya kan..?

jika ditilik dan diamati promo iklan untuk episod 10 malam ni
dapat kita saksikan satu konflik akan berlaku dengan amir & zara itu..
oh kesian.. buat kaki drama dan follower cerita ini..
jangan emosi sangat... tengok dan layan jela... hahaha
saya baca komen2 di FB semua nak maki2 liyana dengan kamal itu..
buat rilek sudah.. drama je pon.. hehehe.. bukan betul2 pun..

(tu ayat nak pujuk diri sendiri bila sendiri pon emo tengok ape2 drama)

selesai episod ke 10 ni.. maknanya ada tinggal 3 episod..
alahai kejapnya cerita dia.. 7 episod cerita gaduh manjang..
2 episod baru baik dari gaduh dan nak berbahagia...
sekarang dah masuk episod konflik pulak.. haaaaihhh...
saje je kan kasik penonton emo.. kasik emosi naik turun haha..
ok la bes la layan cerita ni daripada nak layan cite antu tak sudah2!




Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

0 2 ORANG KATA:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...