Bukan Blog Kamu: Weh jangan perli boleh takkkkkk???

Tuesday, February 7

Weh jangan perli boleh takkkkkk???





hati ni terasa tau tak!! sensitip neh!!!
rase nak nanges laju-laju sebab diperli....



uwaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!



cube kome tengok rupaparas di bawah inii...
sebab kenapa saya terasa diperli... certengok certengokkk!!!















inilah umpamanya saya ketika 2,3 bulan yang lalu
di mana saya keputusan talian internet dan laptop!!

tak dapat sangat nak bukak FB..
tak dapat sangat nak main dengan blog ini...
bile tengok je gambar ni tibe2 sentaphatimaknak...
oooo sindir yeeeee hahahhahaa....

maka bila tak dapat nak ngonlain sangat saya buat la mende lain...
yang mungkn lebih berpaedah daripada ngonlain sehingga alpa...

hmm ok lah.. saje je nak merepet meraban kat sini...
tergelak sebenarnya tengok gambar kibot yang bersawang
dan ditumbuhi lalang serta rumput yang menghijau....
macam gambar realistik je tak macam plastikkk hehehe...



Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

2 2 ORANG KATA:

nini said...

hahahaha....saya pun sentap tengok gambar tu nanti....=D

deno said...

hihi... kelakar la... ingat apa la tadi...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...