Bukan Blog Kamu: Jozan berhutang dengan Kodan

Wednesday, February 1

Jozan berhutang dengan Kodan



hahaha itu jela yang saya tahu bila layan part ni...
antara peserta yang bess persembahan si Kodan
dalam Minggu Hutangnya...

ape lagi si jozan ni mula la buat perangai gile2 diorang..
suke nengok johan joget2 sambil menari HUTANGGGGG....
nah amek nih untuk sesape yang tak tengok...
yang dah tengok mesti tau sebab peminat RL jugak kan hehee...

dalam ramai2 peserta saya minat shiro aje.. sebab ader shahrol hehe..
oraitt selamat malam dan selamat hari wilayahhhh.....
seronok bercuti sehari ni ye... tiap2 minggu ade cuti hehehe..
minggu depan cuti lagi kan....

saya malam ni ke ipoh untuk meronda2 bandar ipoh
dengan cik asven selain daripada menyelesaikan beberapa
misi penting di ipoh sini...ape lagi shopppiinggg laaaaa... yehah!!

haaa nampak sangat entry autopublish...kehkehkeh....




Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

0 2 ORANG KATA:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...