Bukan Blog Kamu: sesiapa KENTUT sila bayar RM0.50!!

Monday, February 13

sesiapa KENTUT sila bayar RM0.50!!

zaman sekarang dah tak ada yang percuma lagi dah...
lagi-lagi nak menggunakan perkhidmatan tandas awam...
sekarang ni tandas awam pun orang buat meniaga tauu!!

tak tau la ni nak buat lawak je ke atau memang betul2..
dari pengalaman saya dulu la kan...
kalo nak berak pun kene bayar dan lain harga...
teringat saya pergi tandas awam di kawasan pantai..
siap tanya saya lagi.."nak berak ke atau nak kencing?"

tapi yang ni punya papan tanda memang melampau..
amboiiiiiii.. kentot pon nak pakai tandas keee..
kentot pun nak kene bayar jugakk ke?????
kalo saya jumpa la ada tandas camni.. eee
rasa nak maki je tuan tandas tu dalam hati...
patu nak kentot kuat2 dan bagi bau tu kat dia...
baru saya bayar pada tuan tandas tu.. ark ark ark...
lantakla kalo saya terkentot saya tanak bayar hahahaha....




Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

3 2 ORANG KATA:

eMMe said...

tak penah jumpa... kalo jumpe simbol2 camni...mmg nak kene kasi kentut skali depan dia, hahahaha~ tetibe kentut kene bayar ek..melampau... hahhahaha..

BERT said...

ntahnye.. ade ke kentot nak kene bayar.. nak kene kentot la agaknye haha

nur hafizah aKa eija said...

salam ziarah...done follow blog awk..bantu sy tmbh followers ye...trima kasih awk =P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...