Bukan Blog Kamu: Pengorbanan seorang isteri... HEBAT!!!!

Monday, January 30

Pengorbanan seorang isteri... HEBAT!!!!

Bila tengok gambar kat atas ni terus rase insap sket..
walopon gambar tu macam lawak je kan...
tapi kalo ditenung, dinilai dan difikirkan semula...
betapa besarnya pengorbanan seorang isteri..
mungkin juga pengorbanan seorang ibu atau bapa
untuk mencari rezeki halal demi anak2 mereka...

memang tergelak la bila tengok gambar ni hahaha...
tapi bila dah gelak2.. hati simpati pun keluar...
oh kesiannya.. sungguh kejam gile jahat sebab saya tergelak..
sekurang2nya mereka berusaha dan tidak malas untuk cari rezeki..
biarpun susah... tapi hati senang...

kesimpulannya.. kita kene bersyukur dengan apa yang kita ada..
mereka mencari rezeki macam gitu.. kita mungkin tak sesusah mereka...

oh Tuhan.. May Allah Bless You... Alhamdulillah...




Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

0 2 ORANG KATA:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...