Bukan Blog Kamu: Steramyx kini di rumah.. PERCUMA!!!

Tuesday, January 17

Steramyx kini di rumah.. PERCUMA!!!


kenapa percuma..?? streamyx tengah ada promosi..
tak tau la ni lama punya ke baru punya ke...

kisah awalnya kami memang bercadang nak tukar stemek..
sebab sebelum ni dah pakai bokbeng sampai tamat riwayatnya..
ape lagi slowmosyen la macam sipot sedot nak masuk mulut..

sedang kami menuju masuk ke TF teluk intan untuk mencari
barangan.. tiba2 kami ditahan oleh mamat pakai baju oren..
katanya nak pomot setemek kat kami berdua-duaan...
lalu kami pon mendengar bajet kusyuk sekali...
selesai mamat tu membebel dan berleter panjang lalu
kami pun mengensot mengikuti mamat itu ke meja
yang ada banner dan bunting stemek di pintuk masuk utama...
service bertukar tangan.. ader mamat lain pulak berceramah..
lalu kami pun mendengar lagi macam pelajar dalam kelas..

setelah bersetuju kami pun bersekutu dan bermuafakat
untuk menyain borang setemet itu dan mengisi mana yg patot..
kami mendaftar pada khamis lepas 12/1/2012..
alih2 semalam dah siap pasang semuanya...16/1/2012..
baper hari dah dapat pasang?? kalo ikot hari bekerja..
baru 3 hari la.. jumaat, sabtu dan isnin kann??
promoter tu cakap kene tunggu seminggu baru pasang...

apeee niii?? mungkir janji nehh!!! kata tunggu seminggu??
tapi 3 hari dah datang pasang!!!!! giler cepat!!!
ok la tu kan.. maka boleh la saya lenjan main tenet sampai cacat..

apa yang percuma?? dengan harga RM110 sahaja
saya telah dapat wifi modem percuma..
ID stemek zone percumaa.. (bess nehh)
tepon tade wayar macam empon bimbit percuma..
dan tepon la mana2 pun talian tetap je ye secara free juge..
dulu saya pernah daftar stemek di rumah mak saya dulu..
di mana saya yang bersekedudukan dengan mak saya dulu..
setelah berkawen dan belom beranak pinak kini...
saya dah berpindah ke negeri lain..
maka stemet itu tinggal di sana buat sesapa yang nak pakai..
saya balik pun senang la ade je tenet kat umah...

dulu tade pon promosi cenggini...
sekang dah ade ok la.. tade la payah sangat nak ngonline lagi dah..








Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

2 2 ORANG KATA:

Nurul Syuhada said...

bangge aa?

BERT said...

@Nurul Syuhada

bangge ahhaha.. ko jeles ko wol.. nanti ko lotak la kek umah ko lak wol hahahaa.. ko kawen dogheh nanti leh lotak sumomondo

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...