Bukan Blog Kamu: Kenangan menjadi cikgu di Hari Guru

Wednesday, May 16

Kenangan menjadi cikgu di Hari Guru


nak jugak saya ucap selamat hari guru pada semua yang bergelar
pendidik terutamanya mak saya, suami saya, along saya, alang saya,
kaklang saya, kezen2 saya yang jadi cikgu, mak2 sedara, sedara mara saya,
kawan2 saya, cikgu2 saya dulu serta semualah yang bergelar pendidik...
tak kira cikgu sekolah... cikgu memandu.. cikgu mengaji mahupun cikgu tadika..
terima kasih semua cikgu.. semoga Allah membalas kebaikan cikgu
di sana semuanya nanti.. aminn...

pernah jugak jadi cikgu.. jadi cikgu tadika.. cikgu sekolah.. dan cikgu mengaji..
sekadar mencari pengalaman pahit manis kehidupan.. kalau camtu...
selamat hari guru buat diri sendiri jugaklah tissstissstisss....
sedikit sedutan buat renungan saya sendiri di masa lalu masa jadi cikgu..

kenangan menjadi cikgu tadika tahun 2008 umur 24 tahun..
sekejap je jadi cikgu tadika ni.. tu pasal tak banyak gambar..
patu tuka keja lain... syokkkk gile jadi cikgu budak2 nih hehe.. tomel2..



masa ni dengan pelajar tingkatan 1.. pun dah sama tinggi haha..
sekarang ni mesti diorang dah tingkatan 4 kalau tak silap..


dengan pelajar tingkatan 5.. nasib baik mereka tunduk..
kalau berdiri tegak.. kantoila cikgunye fendek sikit haha..


sikit je nak letak.. ni pun korek dalam album fb je...tujela ek..
yang lain banyaknya dalam hardisk.. malas betul nak korek2..
bergambar dengan anak murid... terasa cam sebaya je haha..
*perasanmudalagipadahaldahtua*





Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

4 2 ORANG KATA:

LiNda said...

bestnye penah jd cikgu...dulu mak selalu suh jadi cikgu,tp linda x minat. Sekarang rase mnyesal plak..haissshhh

Masz Sidek said...

Selamat hari guru...
comel budak dalam gambar tu... :)

BERT said...

memang comel budak tu.. sebab maknya cantik.. hehe.. mesti budak tu dah umur 8 tahun...

Cik Nur said...

seronokkan jadi cikgu.. :)

apapun, selamat hari guru buat Bert..!dan buat guru2 seluruh dunia.. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...