Bukan Blog Kamu: Tak mampu beli atau terlebih mampu ni?

Monday, May 14

Tak mampu beli atau terlebih mampu ni?



jika di tilik gambarajah berikut saya tertanya-tanya..
apa motifnya beliau buat begini? seriyus atau buat lawak?


konpius.. adakah beliau sebenarnya mampu.. atau tak mampu..
kalau beliau mampu.. kenapa duit yang diletakkan..
maknanya beliau ada duit.. bukanlah beliau tak mampu kan..


setelah difikirkan benda yang remeh ini maka terjawablah sudah
apakah persoalan yang bermain di minda saya.....
tak pastilah apa pun jawapan anda.. adakah sama seperti saya..
ataupun mungkin anda ada jawapan yang lebih tepat lagi...

mari kita saksikan.. dan anda fikirlah sendiri jika mahu berfikir...

v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v

ye.. memang dah ada jawapan bocor di atas sampul itu..
bukan sebab tak de masa.. tapi malas.. ye.. malas.. itulah jawapannya..
malas nak pergi pejabat pos barangkali untuk membeli stamp..

tak pastilah tidak sampai ke surat ni ke destinasi yang dituju..
mungkin jadi bahan ketawa je untuk pekerja di pejabat pos..
ada yang prihatin.. maka duit itu di ambil dan digantikan dengan setem..
siap ada duit bekap lagi kalau tak cukup kihkihkih... ntahpapentah..








Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

5 2 ORANG KATA:

Masz Sidek said...

hehehehe.... ;p
macam2 jer...

Cik Nur said...

hahahahahaha..sabo je lah..!
kita test buat kat malaysia ni nak..? tgk sampai ke tak.hahahah

azzey said...

agak2 posman tu geram ke..gelak ke..marah tahap gaban ke..hape ke ek??? kih3..

mizzkechique said...

kahkahkah..pemalas!!!

eMMe said...

ni malas beli setem la nih! isk2... ade gak org cam ni, hehehe...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...