Bukan Blog Kamu: Orang tua pun bernafsu jugakk.. kau ada?

Monday, May 28

Orang tua pun bernafsu jugakk.. kau ada?


eleh.. ingat orang muda je ada keinginan macam ini?
orang tua pun ada juga.. biarlah dia.. dia nak jugak...
jangan la gelak... pleaseeee.. jangan gelak ek....



sekadar mencuba.. atau juga melepaskan gian yang sekian lama
sudah beliau pendam mungkin jugak dari sejak muda sudah lama tinggal..



ape pon.. u tetap rock la wahai atokk...
selamat melepas kan gian ye... heh heh :))))

v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v

cayalahhhh :))))))








Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

7 2 ORANG KATA:

:: Mrs.Eady :: said...

peerrgghh..

eMMe said...

aiyaaa...
jgn tiru aksi ini
hahaha~

LiNda said...

gile ganas atok ni, haha..biarla dia nak merasa kan

syahirah said...

pakcik tu rindu zaman muda dia la tu

Masz Sidek said...

hehehehe... atuk guna tongkat jer... ;p

keli menari said...

Sukan baru tu !Dia pun nak riadhah gak.Hhaha

are_lin@yu said...

haha lawak lah dear ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...