Bukan Blog Kamu: Anak Perempuan Ustaz Azhar Idrus - comelnyeee!!!!

Monday, May 21

Anak Perempuan Ustaz Azhar Idrus - comelnyeee!!!!



alolololo... tomel sungguh budak perempuan ini..
menurut sumber yang saya dapat dari FB sape ntah
budak ini anak bongsu Ustaz Azhar Idrus.... comelnye!!!

tak semestinya kalau budak perempuan pakai gaun.. skirt..
pakai cekak bunga2.. ikat tocang berjuntai-juntai dan apa sahaja
dekorasi untuk kanak-kanak perempuan akan nampak comel...

pakai tudung dan berjubah pon budak2 akan nampak comel..
contohnya macam gambar kat bawah ni.. budak lelaki dan perempuan..
alahai... syoknye tengok budak2 macam ni.. sejuk mata ni rasa..
sebagai mak buyung di kala ini suka tengok gambar bayi dan budak2
yang comel-comel.. moga terkenan budak2 yang comel ni nanti hehe..

comel kan????????? eeeeee geremmmm geremmmm!!

bila tengok budak2 ni.. teringat masa saya bebudak dulu

saya pun telah didekorasi dan digambarkan seperti gambarajah berikut..

satu cukup la ek.. sekadar gambar hiasan.. gambar umur setahun lebih kot..

kehkehkeh... tomot momotnye budak neh.. gongak plak tu haha!






Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

18 2 ORANG KATA:

LiNda said...

comelnye anak dia...memang bagus dari kecik da ajar anak berpakaian sopan. Melentur buluh biar dari rebung..bert pun cute nye mase kecik..:)

:: Mrs.Eady :: said...

subhanaAllah comel nyer!!

Masz Sidek said...

comelnye... geram tengok... rasa nak picit2... peluk2 jer... :)

kak bert pun comel gak masa kecil2 dulu... sekarang pula ayu... :D

fizafantagirO said...

comel sgt! :)

are_lin@yu said...

first time tgk..mmg comel..bgusnya kecik2 dh dididik mcm ni ;-)

Ini Kisah Tia said...

yessssss .. melentur buluh biarlah dari rebungnya . hok comey lah anak ustak azhar neh :)

Nyue said...

sgt comel...lebih nmpk cute n sweet..

cik violet said...

rasa nak gigit2. comey sangat <3

Cik Nur said...

alolololo..mmg comellah kesemua gmbar di atas..!

gmbar last tu, mmg comei..!!

eMMe said...

cumel anak2 nya..UAI tu muda lagi ke? anak2 kecil2 tu..ke gambar lame...?? hope kite terkenan dgn anak2 comel ini, heheheh~

BERT said...

tak tau la kak emme gambar lame ke tak.. semalam tengok kat fb sape pulak luper betoi nak ambik link.. sebab teruja tengok budak ni.. katanya ni anak UAI yang bongsu... geram tengok saya simpan gambar ni boleh tengok hari2 hehehehhee....

Qhaifa Nur said...

comel dan geramnya dengan anak ustaz Azhar Idrus....

Karukord Jagau's said...

chomeeeyyy juga >_<

SoLy SoLicious said...

comel gile~

Adylia Qarissa said...

tengok ayah dia..pasni anak pon comey hehee

nini said...

sangat comel...=D

bersama kak Es said...

nama pun anak kecil yang suci dari dosa memang sangat COMEL !!

gambar bawah tu pun lebih kurang mcm anak UAI

Che Rosliza Che mat said...

memang comel...geram tengok...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...