Friday, May 4

Kata terakhir Bob Kuman sebelum meninggal dunia

semalam 3 May genaplah sebulan tweet ini dari arwah Bob..
jika anda bukak akaun arwah ataupun tengok je kat gambar ni..
tweet arwah bersamaan 3 April yang lalu.... bagaikan tahu beliau
hendak meninggalkan kita... Al-Fatihah buat kamu Bob...

bila tengok berita semalam, yang jenazah akan dikebumikan di
Kampung Sawah Negeri Sembilan pagi ini.. barulah saya teringat...
Bapa arwah, Pakcik Rawi itu merupakan kawan pada Arwah bapa saya..
tak silap dulu masa saya budak-budak.. saya pernah datang beraya
di rumah arwah Bob ni.. tapi kebetulan beliau tak ada masa tu..

Arwah Bob juga merupakan rakan sekelas abang saya
di sekolah SMKA Sheikh Haji Mohamad Said Seremban kalau tak silap
jugaklah seperti yang diceritakan oleh emak saya suatu masa dahulu..
kami senegeri tapi bukan sekampung..

semoga kesakitan yang di alami oleh arwah telah berakhir..
dan moga beliau tenang serta ditempatkan di kalangan orang beriman..
cuba tengok entry terbaru dari blog Mazidul saat genting beliau
dibantu oleh jururawat peribadi arwah dalam membantu memulihkan
pernafasan bob... dan akhirnya ajal beliau sudah sampai... sangat sedih!!

8 comments:

Unknown said...

kita pun kan menyusul tiba.....

Saya Disini said...

alfatihah

LiNda said...

Ajal kita bagai mane pulak kan, semoga arwah bob tenang disana.

are_lin@yu said...

Al-fatihah untuk arwah..mati itu pasti..kita pula akan menyusul nanti...

eMMe said...

Bert, ni kisah famili bert dgn family Arwah ke? rupenye saling kenal mengenali dgn keluarga arwah bob, Salam takziah buat keluarga Arwah... Al Fatihah?

BERT said...

saya pun dah lupe senanye.. tapi teringat balik dulu mak saya pernah cite bila berita sebut jenazah balik ke N9.. ayah bob dan ayah saya berkawan baik dulu..bob dgn abg sy pulak sekelas..

Lida Rahim said...

baru jer abis baca kat mazidul.. terpandang yg ni pulak.. :(

Pokok Manggis Depan Rumah said...

kasihan nye..
semoga Allah merahmati arwah..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...