Bukan Blog Kamu: Saya suka sangat & tengah makan kuih batang buruk!!

Thursday, May 3

Saya suka sangat & tengah makan kuih batang buruk!!

raya belum tiba lagi.. tapi mengidam pulak nak makan kuih raya..
di petang2 yang hangat ni kan.. saya baru je lepas menikmati sejenis
kuih yang pelik di panggil kuih batang buruk seperti yang tertera di gambar..

saya korek2 almari kat dalam rumah ni bukan rumah jiran..
niat di hati nak carik biskut.. udah jumpa biskut terjumpa satu bungkusan
kuih batang buruk yang masih belum dibuka... huwaaaaa....
cemana la boleh tertinggal nak makan tahun lepas ni??????

ni tahun lepas punye kuih raya ni.. haha.. ape lagi.. saya pun cube terai test
memakan kuih ini tanpa segan silu lagi.. nyumnyumnyum masih sedap...
rangup, manis dan tak basi lagi nampaknya kuih ini...

memang kedap udara betul la plastik yang membungkus kuih ini..
saya sangat suka kuih ini.. meskipun namanya batang buruk..
dan rupaparasnya tak sejelita mana tapi rasanya aduh!! sedap sekali dong!
tak sabar plak nak raya.. nak makan macam2 kuih raya!! huhu..




Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

7 2 ORANG KATA:

Masz Sidek said...

memang sedap batang buruk ni....

empuk dan rangup jer rasanya...

Anis Nisa said...

nak rayeeeeee..... :P

Nicaa said...

hahha.. tahun lepas pun tahun lepas lah.. janji leh makan lagi.. hehe

BERT said...

masih sedap.. kalau tak sedap buang dah.. hehe jempot makan ye ehehe

LiNda said...

sedap kuih ni, linda suke. Dulu opah selalu buat, tp leceh la nk wat dia kan. Baik beli je, tp beli x sesedap yg dibuat sendri la

Saya Disini said...

sedpnye..sy dh lama xmkn..time raya je jumpa

Karukord Jagau's said...

kuih batang buruk....!

jaga2...kot ada ulat dlm dia.....ekekkeee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...