Bukan Blog Kamu: Macam ni punya cari pun ada? kahkahkah

Thursday, May 31

Macam ni punya cari pun ada? kahkahkah


lame tak buat entry pasal keyword nuffnang ni...
sajela tengok ada apa yang dicari oleh manusia internet..
hmm rasanya ada yang menarik dan pelik untuk dikongsi disini..
macam-macamlah diorang gugel sampai ke sini pulak datangnya...




Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

10 2 ORANG KATA:

are_lin@yu said...

hehe mcm2 kn orang cari ;-)

iedchan said...

hahah typo kot..tertekan

✽ ⓔ ⓔ ⓘ ⓨ ⓢ ⓢ ✽ said...

aku meninggai noh... haih.. hehe (^___^)

Masz Sidek said...

adoi... ada jugak yg cari yer kak...

eMMe said...

merepek je dowang ni kan..isk2! mcm2 ade la kat tenet ni...hehehe...

cik violet said...

adoi. macam keyword. tahap bosan da tu..

BERT said...

tu le pasal ehehe

dwaty said...

Adeh... Cam tu pun ada... Dah bosan kot... Tak tau nak cari apa... Heheheh

Karukord Jagau's said...

hahahah...itu pun ada kaaa....ekekkekee

LiNda said...

haha..keyword cmtu pun ado. hishh..pelik2

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...