Bukan Blog Kamu: Sambutan ulangtahun cintancintun yang ke 9

Thursday, May 10

Sambutan ulangtahun cintancintun yang ke 9



cerita basi lagi yang berlaku sekitar bulan satu yang lalu hehehe...
Januari 2012 masuk tahun ke 9 antara saya dan cik suami..
tade ape yang menarik cuma.. kami keluar pegi makan di bandar Ipoh..
melepak makan di restoran arab buat kali kedua buat saya..
dan banyak kali untuk cik suami yang sangat suka makanan arab..

sementara menunggu makanan yang telah di order di meja makan..

akhirnya sudah sampai.. rasanya?? boleh tahan la...
kata cik suami.. rasanya tak sesedap restoran arab di batu 4 gombak..
nanti beliau nak bawak saya ke sana pula jika ada kesinggahan di gombak..
sedap jugak makan nasi arab ni.. pertama kali saya cuba di restoran arab
yang baru di buka di Teluk Intan Perak.. lagi sedapppp!


dalam diam-diam.. ade jugak kek terselit.. tapi kami sambutnya
di rumah mak mentua saya.. boleh makan ramai2...
hehe tapi tulisan tu tak nampak ek.. apekemende tah haha..


pedulikan baju seragam saya itu yang telah ditukar haha..
berbaju T dan berkain batik sahaja.. gadis ala kampung gitu hakhakhak..
sambil memegang anak buah saya yang juga turut berlumba-lumba
nak tiup lilin.. fuhhh fuhhh.. hamek ko air liyo sumer tumpah di kek itu..

sekian cerita basi di bulan satu yang lalu...kerna gambar2 ni baru je dapat
di teransferkan ke dalam komputer setelah berkulat di dalam kemera
empon bimbit yang telah dijangkiti virus.. sebaek gambar ada lagi...





Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

6 2 ORANG KATA:

eMMe said...

aloh! bukangnye napok pung baju seragam mung tu, hehehehe~

syok le dpt makan kek, tenang je hati kan..

tapi hati saya tak tenang hari ni bert..terjah blog saya kasi pujuk hati saya ni bert...huhu...

Cik Nur said...

wahh...gambar2 lama boleh mgamit segala memorikan..!

bila ingt2 blik, senyum sesorg di buatnya.. :)

azam said...

:) hehehe......terbaik

makan ke melantak tu?

ariana said...

hepi anniversary..moga terus bercintan cintun..hingga hujung nyawa gitu..:) tentu bertambah seri nanti dgn kehadiran org baru kan..:)

Pokok Manggis Depan Rumah said...

best nye makan kek ni
nak cikit.. :-)

are_lin@yu said...

wahh beznya..tahniah ya..semoga sentiasa bahagia ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...