Bukan Blog Kamu: Kesian..... cikgu yang bodoh hehe

Saturday, May 19

Kesian..... cikgu yang bodoh hehe

Seorang guru sering menggunakan bahasa kasar ketika mengajar, berkata;

Cikgu : Siapa yang rasa dirinya bodoh dalam kelas ni sila berdiri!

Tiada siapa yang berdiri. cikgunya bertanya soalan yang sama lagi,
masih tiada yang berdiri. Namun, setelah beberapa ketika,
seorang pelajar yang berani lalu berdiri.

Cikgu : Bagus! Tahu pun diri awak bodoh, Sekarang beritahu
saya kenapa awak rasa diri awak bodoh?


Pelajar : Sebenarnya saya tak rasa diri saya bodoh cikgu,

tapi saya kesian tengok cikgu berdiri sorang jer..



kehkehkehkeh.. jaga bahasa... bahasa melambangkan bangsa..





Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

2 2 ORANG KATA:

Cik Nur said...

kehkehkeh..padan muka cikgu tu..!

murid tu kira ada hati dan perasaan jugalah bila ksian tgk cikgu tu bediri sebab buduh..hihi

Masz Sidek said...

hehehehe... padan muka cikgu tu...
pelajar akan kurang hormat dgn seseorg guru tu bila guru tu menggunakan bahasa2 yg kasar...
kalau nak bertegas sekalipun tak perlulah menggunakan kata2 yg kasar...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...