Bukan Blog Kamu: Meronda di hari ulangtahun yang pertama

Wednesday, May 30

Meronda di hari ulangtahun yang pertama






hari ini 30 Mei.. kejadian ni Isnin, 30 April.. sebulan sudah berlalu....
hepi ulangtahun enibeseri buat kami berdua..... setahun 30 hari.....
pada hari kejadian.. saya ditugaskan untuk pergi ke klinik dari pagi 
hingga ke petang ditemani oleh cik suami untuk pemeriksaan bayi ini... 


selesai di klinik.. cik asven terus membawa saya meronda ke beberapa 
kawasan yang mana pernah kami lewati dulu contohnya air tawar,
manjung dan juga setiawan, Perak.. sudah lame sungguh tak berkunjung..
sungguh terkinja-kinja saya melihat panorama di kawasan yang saya 
sebutkan tadi.. kerana di kawasan ini lah kami dulu selalu meronda
kira-kira 8,9 tahun yang lalu... sungguh nostalgia la tempat2 itu...


akhirnya kami singgah jela di kfc setiawan untuk minum petang
di mana ada kenangan di tempat itu bersama suami dulu... 
cukup rasa terharu bila sampai sana..memang menggamit memori silam.. 
sekian laporan di hari ulangtahun kawen kami yang pertama...




Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

7 2 ORANG KATA:

Nurul Syuhada said...

da gemokkkkk!!!

Pink Lavender said...

jaga baby elok2...

makneng follow kamu
jom follow makneng

Cik Sara said...

Wahhhh... Tahniah!
Happy anibersery!!... Baby bila due? =D

BERT said...

bulan 10 nanti due nye hehe

Karukord Jagau's said...

hepy anibeseri :)

eMMe said...

bert! tu gambar bulan 4 ek..mase ni slim steady lagik, hehehehe...

wow~ gi dating 'bertiga' ekkk..
best kan jenjalan sambil makan...
kenangan yg terindah tol tak Bert...

hepi aniversary again to u dear!

BERT said...

@eMMe

ada dah gambar yang gemok haha.. tapi nantilah saya buat enrty khas hihihi..

aah pegi tempat mana kami dating dlu.. memang dah lame sangat tak pegi sane.. skali bila dah pegi.. alahai... sayu je rasa hati hihi

tq kak emme :)))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...