Bukan Blog Kamu: KENANGAN : pengalaman kerja jadi cikgu tadika

Thursday, October 27

KENANGAN : pengalaman kerja jadi cikgu tadika




mabuk plak saya skang ni dok cite pasal pengalaman kerja...
mana yang ade gambar leh gak cite...
saya dah keje macam2.. saje suke2 keje itu keje ini...
untuk carik pengalaman hidup kenal dengan ramai orang.
sebab pengalaman tu la yang akan memecetkan kita kan kan kan


salah satu keje yang saya pernah buat..
jadi cikgu tadikan yuuuuuuuu... ehhehee
tapi tak lame ade la dalam 4 bulan gitu...
tadika ni sebenarnya usahasama abang saya dengan
seorang cikgu tadika yang berpengalaman...


kenangan saya jadik cikgu tadika hahaha...
sonok ooo layan bebudakkk...
saya kene jadi budak2 dan berkawan dengan mereka..
barulah diorang rase senang dengan kita...
mereka sangat comel dan bisa menghiburkan hati kita...
tapi kalo mereka nakal memang nak menyinga je rasa hehee..

masa ni tahun 2008 kalau tak silap...
mesti dah masuk alam sekolah dah diorang ni...
saya masih ingat dengan cikgu tadika saya...
agak2 diorang ni ingat saya lagi ke tidak ye..... hi hi hi hi

moh nengok saya amik2 gambar barang sekeping 2...



aliyaaa nama budak niii
sangat comel budak ni...
rasenye sekarang ni mesti dah darjah satu..
harap2 budak ni masih comel lagi macam dulu..





dalam kelas saya umur 6 tahun...
haaaa saper letak pale tu.. tu anak buah saya si danial namanye..
diorang ni mesti dah darjah 3 ni....
saya suke ajar budak 6 tahun.. pandai2 dan nakal2...



yang ni kelas budak 4 tahun...
haha comel2... ajar nyanyi2 la... ajar ABC la.. aja lukis2 la..
senang cite memang seronok la ajar budak2 ni...
resipi saya.. kalo kita jadi kawan mereka...
senang diorang nak ikot cakap kita...
saya tak pandai jadi cikgu yang garang...
sebab bila saya marah diorang tak takot langsong.. hahahaa...








Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

7 2 ORANG KATA:

jann sinuja said...

hihi comel lah..pernah jugak keje part time jadi cikgu..tapi ajar budak besar +__+

missbby said...

seronoknya jadik cikgu tadika..

azam said...

selamat tghari cikgu...hehehe

aimie amalina said...

weee
comeinyeee
besnye akak merasa jadi cikgu tadika
kalo akak nk jadi lag ajak sy taw
hehehehe

SoLy SoLicious said...

budak2 comel..geram nengok

アヌム ちゃん said...

comel aliya nih..

abghani said...

pening gak layan bebudak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...