Bukan Blog Kamu: Izara Aishah vs Fiona

Sunday, October 23

Izara Aishah vs Fiona

khas penonton drama Soffiya hehehe..
korang tengok kan??
pasti berbuluuuu jeee dengan watak fiona
yang berjaya di bawak oleh si pelakon cantik Izara Aishah..
kata sumber beliau ni kacukan pakistan ye..

hmm memang ade mirip2 pon...
naib juara dewi remaja tahun lepass...
dikalahkan oleh Neelofa yang memang cun melecun tuh...
memang ramai yang masuk dewi remaja mesti pastu
jadi retis terutamanya pelakon kan kan kan kan.....

opss bukan nak cite pasal dewi remaja plak...
ishh sonsang sungguh penulis ini merepek..
tapi watak fiona tu.... eeee memang tensen la dengan
watak jahat yang berjaya dia bawak...

suke baca status dia di FB beliau lagi2 pasal fiona tu hehee..
kesian dia dikecam sebab jadi jahat dalam citer soffiya...
alaaa jangan la emo sangat.. nama pon drama...
kalo kita benci dengan watak fiona tu..
maknanya beliau berjaya la berlakon jadi jahat.. tak gitu..?
tapi besela masih nampak baru lagi kan kan kan...

dalam drama Jejaka J ade jugak dia berlakon...
tapi dia jadi gadis ayu yang jadi rebutan antara johan dan tauke
yang merupakan adik beradik dalam citer ni...
bleh tahan lawak la cite ni.. tapi dah abih daaaa......
ok jugak dia jadi baik.. lagi nampak manis dan bertambah2 cantik...

ok tu je nak bergosepp.. buybuybuy




Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...