Bukan Blog Kamu: Beras Moghul Faiza Basmathi SANGAT SEDAP!

SHOPPING : KEDAI BABY ONLINE TERMURAH DAN POPULAR!!!

Sunday, October 16

Beras Moghul Faiza Basmathi SANGAT SEDAP!


gian makan beras ni.. eh bukan makan beras...
tapi makan nasik daripada beras faiza ni...
asalnye cik asven saje mencuba dan membeli sekilo dulu...
dan saya pun memasakinya sebagai menu harian...

alahai... basuh cuma sekali je dah bersih...
sangat2 bersih sebab beras ni kurang kanji...
tapi dah biasa basuh 3 kali.. saya basuh la 3 kali jugak...
setelah di masak nasiknya dan di makan bersama lauk pauk...

perghhh.. bertambah2 woooo... nasik ni makan banyak pun tak rase banyak..
sudah habis yang sekilo kini kami mencuba untuk 5 kilo dulu...
sejak makan pakai beras ni.. tak pernah sekali pun membazir nasik..
mesti habis punye.. kalau tak habis... panaskan lagi untuk esok hari..
kompom masih tak basi.. masih sedap dan enak macam biasa...

hmm memang agak mahal sket dari harga beras biasa...
tapela makan berdua je...bila dah biasa makan nasi ni..
nak makan nasi biasa dah rase lain plak.. amboihhhhhhhhhh!!!
eh tapi memang betul la.. bukan belagak plak...
hari2 balun nasik ni.. bile makan nasik lain...
rase beraaattt je nasik tu.. amik pon sket je... hihi...

sekian laporan beras di hari ahad......
eh korang cuba la.. beli sekilo dulu baru 9 ringgit lebih je.. sedap sangat!


Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

2 2 ORANG KATA:

SoLy SoLicious said...

mmg sedap pun..teehee

Niena Pengembara Ilahi said...

suka beras ni ..sedap
pastu panjang hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...