Bukan Blog Kamu: A : ayam, B : Bola, C : cacing...... Z : ????

Friday, October 21

A : ayam, B : Bola, C : cacing...... Z : ????



Mungkin ada yang dah tengok kan pasal ni??

yang tak tengok lagi meh sini cek nak habaq mai...


oh kenapalah contoh ini yang di bagi??

punye banyak perkataan bermula huruf Z
kenapa itu jugak yang diberi contoh??

ish ish ish ish ish...

tak patot.... tak patot...
tak bagus untuk budak2... kan boleh bagi contoh lain?
zip ker... zoo ker.. zaman batu ker... eh.. panjang plak ye!

untuk mak dan bapak budak...
kalo nak beli buku usha2 dulu sebelum beli ye..
jangan dah terbeli baru nak kate alamakkkk..





Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

4 2 ORANG KATA:

azam said...

:) sape punya keje nih???

missbby said...

ishh..ntah ye, banyak je contoh lain, dan word tu tak salah pun cuma rasa tak molek la kalau nak diberi contoh macam tu seawal umur diaorang kan..ni pendapat saya la..

Munna said...

ey...mmg sengal la org yg buat buku ni

mizzkechique said...

bunguk!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...