Monday, October 17

Cara-cara tangkap ikan bilis





apakah tips kali ini ... mari kita sama2 saksikan yaaa
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

keyword yang telah menggelikan saya ialah

CARA-CARA TANGKAP IKAN BILIS


macam tu pun carik juga yer hehe.....

senang jer untuk pencari itu..

anda pegi kedai carik ikan bilis patu bungkus patu bayar..

selesai....



cara yang kedua plak....

pegi la laut yang ade ikan bilis dengan menggunakan kain pelikat

tapi perlu berseluar ye.. sebab kain itu digunakan sebagai

sauk atau 'jala' untuk menyauk segala

ikan2 bilis yang berkeliaran di laut itu





atau susah sangat kan..

meh tengok sini hehehe...
v
v
v
v
v
tips tangkap ikan





~SELAMAT MENCUBA~


5 comments:

Zana Adieyza said...

hihihihi.. lps ni ada tips tangkap ayam lak kot.. kelakar la..

siti kektus said...

Oohh. Mcm tu ke. Boleh try yg no 2 tu. Hehehe

SoLy SoLicious said...

hahah..tgkap kt kedai jelah..hihih

Anonymous said...

moh tangkap ikang bilis.

FIFIEY LYCHEE MARATION said...

la, hehehe...ada kah tangkap iblis.haishhh.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...