Bukan Blog Kamu: bukan menghilang bukan merajuk tetapi...

Tuesday, October 11

bukan menghilang bukan merajuk tetapi...




11 hari tidak menaip itu ini begitu begini...
fuhhh macam cacing kepanasan dibuatnye bila tak dapat apdet belog neh..
tiap2 hari ade je bende yang nak di setori mori kan..
tapi sayang... di kesempitan masa dan kesibukan melanda diri ini..
akhirnya semua tajuk dan cerita berkubur tanpa nisannya..

lagian bizi semakin memuncak apabila bisnes comel comelan
sudah mula dibikin untuk membantu cik asven dalam sektor kewangan..
huhu.. takpat la nak main belog dengan kerap macam dulu...
tapi dengan tekad dan semangat yang tegar nak jugak cuba buat otopablish
kihkihkih..





Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

6 2 ORANG KATA:

azam said...

auto publish je......

xde komentar lagi lah ye

BERT said...

@azam

kalo sempat leh la komen2 hehee...

Niena Pengembara Ilahi said...

tu la...mencari dan mencari mani la sis nie xmuncul2 gak... erm, dlu niena suka publish entry smpai 10 malah lebih..tpi sebulan stop berblog sbb ada operation...msa tu mmg rasa rindu sgt ngan blog...laksana cacing kepanasan,ketagih... tpi bla sebulan lebih tggalkan blog nafsu tu mcm dh hilang..skang ni kmbali lgi tp x mcm dlu.kna slow2 sbb skang ni dh nk keja kt floor...slalu out station... xsmpat nk hapdet blog...kalo pegang laptop pn sbb nk buat report...

SoLy SoLicious said...

btol..sunyi sgguh sini... :))..selamat kembali...

mizzkechique said...

woooo, patutla sepi je..

BERT said...

beku otak rase bile tapat main belog.. giyannnnnnnnnnnn hohoho

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...