Friday, October 21

Teman Berkursus di Ipoh


suatu ketika dahulu pernah saya warwarkan
dimana saya ingin menemani beliau ke kursus anjuran
sekolah beliau untuk menggunakan bajet sedia ada...

saya selaku bini amey yang tegar haruslah menuruti
kehendak beliau yang ingin saya menemani beliau
berkursus meskipun saya cume terperap di dalam bilik..

aktiviti wajib bila beliau berkursus.. TIDOOOOOO jelaaa haha..
dengan cuaca ekon yang sejuk.. tilam dan bantal yang empuk
memang syok jela untuk tidoo kan....
sedangkan beliau enak berkursus di dalam bilik kursus...

cuma di malam hari selesai saje berkursus kami pon jadi kutu rayau..
merayap-rayap di malam hari di sekitar bandar ipoh..
juga mengembalikan nostalgia silam sewaktu cintan centon dolu2 haha..

yang menariknya.. beberapa artis turut juga berada di hotel ini..
seperti mamat khalid.. pak jabek.. adam af.. ucop wilcha.. ntah sapa lagi ntah..
saya cume nampak mereka dari jauh...

peserta2 kusus yang lain dapat juga menagkap gambar dengan mereka..
termasuk lah cik asven saya yang bergambar dengan mamat khalid..
oh maaf.. bahan bukti tiada kerana kamera yang digunakan
adalah milik kawannya.. sedangkan kamera saya yang pegang... haha

dah tujela nak cite.. tade cite menarik pon sebenarnya..
sekadar menaip untuk menghasilkan entry basi...
lihatlah gamba2 berikut.. harap mahap.. gamba lama sebab entry basi..

sewaktu kami hendak pulang...
kami mintak pekerja yang bukak pintu tu tolong amekkaw..
harap mahap kualiti gambar kurang jelas.. sudah lame dan basi...


opssss... posing mengade dalam bilik...

jangan marahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!






sewaktu kami nak keluar menjadi kutu rayau.. haha..
sekian entry basi berkulapuk kulat......


1 comment:

Unknown said...

:) amboi²...romantik tu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...