Bukan Blog Kamu: Jogging Bergambar di Putrajaya

Friday, October 21

Jogging Bergambar di Putrajaya




Anggaran dalam pukul 7 malam pagi macam tu kan…

kami mengensot bergerak ke Taman Putra Perdana Putrajaya..

itupon kami datang secara mengejut serta tibe2 jer sampai…

kerna kami sedang mencari port untuk

melempiaskan kempunan kami untuk berjogging….



Hmm nak jogging tapi tak pakai baju jogging…

Macam pegi pasar malam jer gayanye…

Orang ramai yang berjogging pon rase pelik dengan penulis..

Kerna tidak memakai pakaian jogging seperti kekasihnye…



tak pasti wajah aper yang cube dibuat oleh penulis...

lihat tengok... pakaiannyer!! haiiyyaaa!!

raser mau cium lempang itu pompan!!




Siyesss!!

Gamba2 berikut telah menunjukkan bahawa si penulis tidaklah berjogging..

Tetapi cume sekadar jenjalan makan angin di situ..

Sambil menghirup udara segar pagi di atas curam puncak Putrajaya itu..

Kater nak kurosss tapi… hahaha…

Baru lari 2,3 tapak dah pancit…

Dah tak macam dulu…

Sob sob sobbb sobbb….







ohh indahnyer jenjalan di pagi hari menikmati alam fauna..
riang ria denga beriye-iye bersuke suki....



sungguh cantik pemandangan dari atas....
masyarakat di putrajaya mesti tau tempat ni kan...
cantik kan,.,, cantik kan.. cantik kan.....

gaya seorang ahli sukan yang sudah tembam akibat
telah lamer meninggalkan bidang itu...


ala2 alat di tempat gym gitu...
cantik gak kale2.. memula ingatkan alat mainan..
rupe2nye tempat eksesais.. hohoh...






Saksikan gamba2 berikut yang telah disabotaj dengan rakusnye…

Bak kater beliau..

Wajah bukan asset penting disitu…

Tapi pemandangan yang indah saje mau dititikberatkan…


Haiiiyaaaa!!!







Sekian sahaja aktiviti jogging bergamba di hujung minggu ntah bile….

Yang tapenah datang meh la datang…

Yang dah penah datang mesti tak heran langsong.. hohohoh….



Bukan jogging tapi jenjalan..

Amik gamba sebagai kenangan…

Tah biler lagi nak jalan2…

Sambil jogging sambil jenjalan…





Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

2 2 ORANG KATA:

SoLy SoLicious said...

jalang-jalang smbil nengok alam yedop..heee

Miss Nadya said...

seronoknyer kaka..:)

new entry :: Update ツ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...