Bukan Blog Kamu: kucing dibakar hidup2.. best ker buat macam tu?

Friday, October 28

kucing dibakar hidup2.. best ker buat macam tu?


heboh dekat facebook gambar yang dihebahkan pasal
kucing di bakar hidup2.. memang celekot betol sape yang buat ni..
opsss mahapp.. terkasar bahasa pulak.. gile geram weh!!
saya selaku pecinta kucing sejati sangat benci dengan
makhluk2 tuhan yang sangat jahat dengan binatang
terutamanya binatang kesayangan Nabi ni weh...

dulu ada jugak bela kucing sekejap... tapi kucing tu kena buang
sebab ammak saya tak tahan dengan sikap mereka yang
suka membuang najis merata2 akibat kurang sivik..
lalu mereka di hantar ke pasar dengan harapan dapat berdikari...

saya memang suka sangat dengan kucing.. ishh...
antara makhluk tuhan paling comey memang diorang la... hehe...

Gamba2 kucing ni senanyer baru jer lahir lam 2,3 mnggu camtu kot..
mak kucing ni plak.. tah saper tah.. tiba2 jer datang umah mintak mkanan..
saya tak bela kucing.. tapi kucing suka datang umah mintak makanan,..
bertukar ganti kucingnya... Kisahnya bermula apabila............

Masa memula mak kucing ni datang.. saya halau la kelua..
tapi dia wat tak reti.. adehh tanak bele sebab maleh nak bele berak2 nanti...
Halau ngan mulut tanak dia.. Halau ngan penyapu lidi pon tanak jugakk..
selalunya kucing ni kalo di halau dengan penyapu mesti lari kan..
ni tanak plak dia lari... sunnguh pelik beliau itu...

Dah geram tu pkul la kucing ni... (opss tapi pelan2 yer bukan mendera...
tak sampai hati senanye) pon tanak jugak dia lari.. hmm kesian plak..
dia cuma tunduk kepala jer bila kena pukul...
hmm mesti kucing ni dah bese kene dera..

( aduhai masa taip cerita ni dah kua lak air mata ~ (Y_Y) ~ )

Masa tu mak kucing tengah bunting... sian plak kan.. hmm bia jerla...
tapi tak bg sangat dok lam umah... bagi jer la mkan tiap2 ari...
tak lama lepas tu dia pon beranak la bawah katil...
dapat la anak 5 ekor.. ha tgk la gamba2 tu la anak dia...

Comel... hmm.. mak dia senanyer pandai buat keje tau..
bila kita dah bg makan.. dia ni suka makan haiwan2 atau serangga...
memang hilang la kejap haiwan2 dalam umah ni...
contohnya.. dia makan cicak.. lipas.. tikus.. anak ayam..
ulat.. kala jengking.. & berbagai2 lagi la kot hehe...

Mak saya geram jer bila dia mkan anak ayam skali.. lahai..
selera besar plak kucing ni.. nak makan ayam jer..
bagi ikan bleh dia wat dono jer?? adehh~

Bila anak dia dah besar suka plak saya main ngan diorg..
aduhaiii memang comey anak kucing yang baru nak hidup ni...
jalan terkengkang2... macam budak plak..
jalan2 patu jatuh hahaha memang comellll...

Tapi sayang.. kehadiran diorang nii buat mak bising..
diorg suka berak2 dalam umah.. busuk!! mak dia jerla pandai berak kat luar...
patu mak dah buat keputusan.. nak hantar kucing2 ni kat pasar...

saya macam tak setuju sebab dah sayang ngan kucing ni plak...
suka main ngan diorg biler bosan.. patu gelak2 tgk telatah deme nih...
tapi nak wat cene kan.. nak buang berak2 diorg tu yg tak lalu tuh...

akhirnya kucing2 ni pon kene la buang kat pasar...
sekali ngan mak dia la.. sebab anak2 kucing ni masih menyusu...

Nak tau aper jadik ngan aku weoih!?? melalak... uwaaaaaa..
nangis sampai bengkak mata... sedih la... sedih sangat!!!!...
ngadu ngan si ameynyer... kene marah lagi ader....

"Buat aper nak nangis pasal kucing plak??? ishh jangan buang air mata laa"
marah dia... aduhai.. nak wat cene... aku nih memang cengeng heh heh heh...
rindu la sesangat dengan kucing2 tu.. kalo rindu mesti nangis..

Yerla asyik pikey jer pasal diorg2 ni.. hidup lagi ker.. mati ker..
sebab diorg masih kecik sangat.. lom tau lagi dunia luar..
malam tu hujan plak... pikey lagi... nanti diorg mesti sejuk2..
wawawa... sedihnya!!!!!!!!!!!!! tak kisah pasal makan ker..
sebab pasar mmg byk mkanan.... patu pikey lagi..
mana la diorg tdo sejuk2 ni... waaaa sedih lagi......................

Dulu pon samer gak.. ader kucing tah mana datang patu beranak2 kat umah ni...
dah bela agak besar jugak anak2 kucing tu.. pastu kene buang jugak akhirnya...
2 hari saya menangis totak!!! bengkak giler mata.. sebab rindukan kucing....

Sememangnyer... sayasuka sangat ngan kucing!!!!!!
nanti nak hapdet plak gmba2 kucing milik kakak dan abang saya..
diorang pon pembela tegar kucing.. dah beranak pinak bagai..

KUCING!!!! AILEBIYOOOOOOOOOOOOOOO!!!! sobb sobb sobbb


Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

2 2 ORANG KATA:

azam said...

jahatnya bakar kucing....

xpe nanti ko(orang jahat) pulak kena bakar kat api neraka esok²

Mizfantagiro said...

ya allah..kejam nya bakar kucing tu..bagi kucing masuk umah..bagi makan..murah rezeki kita..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...