Bukan Blog Kamu: Vanilla Coklat episod 12.. tinggal 1 lagi episod!!

Tuesday, March 6

Vanilla Coklat episod 12.. tinggal 1 lagi episod!!


aiseh.. hari ini minggu ke 12 sudah..
minggu depan episod akhir dan tamat lah cerita ini...
isu semakin hangat apabila berita zara menandung
sudah tersebar kepada Datuk Ahmad..
pada mulanya terasa teruja tapi sikap ego menguasai diri
maka beliau menjadi masam apabila teringat dengan
kata-kata bekas sahabat baiknya....

jika dilihat dengan promo episod kali ini...
nampaknya masih belum pulih lagi apabila bapak si zara
ni nak jugak mereka bercerai.. eee.. ntahpapentah..
memang dramatik sungguh! ego tetap ego!

ape pun mari kita saksikannya jam 9 malam ini nanti..
apakah kesudahannya cerita ini? kita saksikan minggu depan
episod akhir..rasanya mestilah happy ending kan..
kalau sebaliknya alamat mengamuk sakan la kaki2 drama nanti..




Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

3 2 ORANG KATA:

Masz Sidek said...

hehehe... tak sabar nak tahu penghujung cerita ni... walaupun sy merasakan pengakhiran drama ni happy ending...

abghani said...

tengok sebab heroinnyo comel belako

Al-Ziyad News said...

memang happy endding punya

http://www.alziyadnews.com/2012/03/anda-setuju-anak-melayu-sambut-brithday.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...