Bukan Blog Kamu: 5 Cara nak kontrol MALU!!! hehe

Friday, March 9

5 Cara nak kontrol MALU!!! hehe

a. Jika diketawakan rakan ketika tertidur kat opis hingga meleleh air liur basi...
terus bangun separuh sedar dan buat-buat kene sawan sambil keluarkan
lagi air liur. Gerenti member korang akan panik dan berenti ketawakan korang.

b. Kalau tersilap menyapa orang yang tak dikenali...teruskan menganggap
dia kenalah korang dan bagi dia duit kononnya korang pernah berhutang
dengannya. Mesti dia pun mengaku korang kenalannya.

c. Jika ditegur orang kerana zip seluar terbuka...jawab je dengan selamba
mengatakan ini adalah gaya berfesyen atau katakan bahawa zip itu rosak
sambil berfalsafah 'biar rosak zip, jangan rosak akhlak'.

d. Bercakap sorang diri kerana member ketinggalan kat belakang...
teruskan bercakap dan ketawa sambil menyumpah member korang
tu sensorang. Tentu orang takkan gelakkan kerana menyangka korang
ada masalah mental kronik.

e. Tersilap masuk tandas wanita...buat- buat wajah gelabah dan cemas
sambil berlakon menyatakan tujuan korang masuk kerana nak mencari
isteri atau awek korang yang dah sejam tadi tapi tak keluar-keluar lagik.


*tak cube tak tau.. dah cube baru tau hihihihihihi*



Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

5 2 ORANG KATA:

azam said...

:) part zip tu saya suka

Saya Disini said...

hehe..mcam2

eMMe said...

geli ar cara no.1 tu...yulk!!!

Masz Sidek said...

hehehe...

Muhamad Azam said...

Nice Entry

jom jejak blog saya pulak http://blogbudaksengal.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...