Bukan Blog Kamu: Nur Fatihah bukan diculik tapi lari ikut kekasih???

Wednesday, March 21

Nur Fatihah bukan diculik tapi lari ikut kekasih???



mana satu yang betul ni? diculik ke atau dilarikan kekasih?
1 Malaya dah tau yang budak ni diculik tau...
berita semalam memaklumkan ibu pada mangsa culik ini
telah menerima panggilan telefon dari seorang lelaki
yang mendakwa bahawa anaknya sudah selamat..

Lelaki itu memberitahu yang anaknya selamat dan di bawah
jagaan ibu angkat seorang daripada mereka...katanya lagi,
anaknya itu akan pulang 'esok-esok' sebab kes itu
sudah membabitkan kes polis... haaaa pulak dah...

bila baca berita tu dah tak macam kene culik je...
tapi macam kes lari ikot boifren kah?
kalau betul la dia ikut boifren lari alamatnya
budak ini pandai pulak berlakon yang kononnya
beliau diheret ke dalam sebuah kereta dan diculik
sambil menjerit "baby tolong akakkkkk" ........

alahai.. budak-budak ni.. jangan dibuat main dengan
kes culik-culik ni.. kalau betul2 memang tak boleh kate ape..
tapi kalau betul dia ikut kekasih tu, sangat tidak baik lah!
anda telah merisaukan hati keluarga anda...
jangan main-main lagi2 dalam kes polis bagai...
buat kene maki je nanti... hehe... ape pon kita tunggu
berita selanjutnya yang budak ni diculik atau lari ikot boipren!

HAIYYAAA... macam2 lah ....




Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

8 2 ORANG KATA:

Karukord Jagau's said...

Hah mana satu yg betul ni....haduuii
Mcm2 lah kes skrng ni....

Pn. Sheila@CC said...

aishh... mcm2... jdnyer... 1M dh risau lagu ni pulak jadinyer...

Masz Sidek said...

macam2 jer...
bukan keluarga dia jer risau... org yg tak ada kaitan pun risau...

BERT said...

tensen je bace berita camni... mula2 risau.. patu bengang.. haha adoiyai

Cik Nur said...

kalau betullah dia lari ikut boiperen..! mmg kena masyrakat akan marah lee... sebab sia2 kita risaukan dia.. dia lak boleh wat cm tu..

pastu ibarat dia mencontenf arang ke muka kedua ibubapanya..!

ishh...budak2 zaman sekarang ni ye. berani sungguh..!

xpe..kita tggu berita selanjutnya..

Cik Ecah said...

huhu hanya Allah sja yg tau segala galanya...

Diana @ bilakukatacinta said...

xtahu nak kata ape dah bert... bnyak sgt kemungkinan skang ni. Entah2 ada org berkenan ngan bdk tu x? dia kan mcm comel jek..

kay_are said...

pulak dah! mane satu yang betul2 ni.. pening2.. sekarang nak kesian ke tak.. dah taktau dah.. ish ish

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...