Bukan Blog Kamu: Kesihatan semakin pulih

Monday, March 19

Kesihatan semakin pulih


dah bape hari dah ketinggalan blog ini..
kesihatan pun semakin pulih..
selera makan beransur baik..
badan pun tak lembik-lembik lagi dah..

alah takde la teruk sangat..
kadang2 je muntah.. tupun ada rasa nak muntah
kita tahan jangan kasik muntah hikhikhik...
sakit perut bila muntah... waduhh!
tapi bila nak muntah.. cepat2 tengok muka cik asven..
gerenti tak jadi muntah.. sebab aper? haha rahsia!!
ala baru je 2 bulan...harap2 abih trimester pertama nanti
semuanya pulih macam biasa...

nasib baikla tak kerja.. boleh senang lenang rehat kat rumah..
kalau bekerja mesti asyik nak ponteng je agaknye la...
nasib baik ada cik asven yang memahami...
kerja2 rumah sudah bertukar tangan...siyan plak dengan beliau..
saya cuma jadi pembantu peribadi beliau cukuplah..

kebanyakkan entry yang dihasilkan adalah autopublish..
bila online.. mula la buat entry autopublish banyak2..
patu rehat banyak2... senang kan? nak on9 selalu tak terdaya..
sekian cerita ibu hamil yang sedang enak berehat.. hehe


Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

7 2 ORANG KATA:

azam said...

alhamdulillah....
semoga semuanya selamat...dah berapa bulan ni?

BERT said...

2 bulan :))

eMMe said...

Bert! tahniah la, dah pregnant..
take care..

BERT said...

@eMMe

tq kak emme :))

mizzkechique said...

get well soon ya...

Muhamad Azam said...

Nice entry..

Jom pergi blog saya pulak
http://blogbudaksengal.blogspot.com/

fizafantagirO said...

wah .. nk dpt baby .. tahniah =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...