Bukan Blog Kamu: Ni yang nak marah ni.. kenapa blog saya BISING?

Tuesday, March 6

Ni yang nak marah ni.. kenapa blog saya BISING?

lima belas ratus kali saya bukak blog sendiri...
tiap kali bukak keluar lagu sepanyol ke hape ntah..
sape plak yang letak lagu ni!!!!!!!
puas cari punca mana datang lagu mengarut neh!!
eeee bising laaaaaaaaaa!!! tak suke tak suke tak suke!!

saya terai bukak blog lain.. takde plak bising..
tapi bila bukak blog sendiri kembali bising...
haiyaaa.. dah lagu tak sedap.. saya benci betul lagu dalam blog..
mane nak cari kasik hilang lagu ni...... arghhhhhhh marahnye!
anda dengar tak.. eee nyampahnye.. lagu hape nehh arghhhh

UPDATED...

yahooooooo dah tak bising dah... nak carik chatbox lain la..
bising gile lagu sepanyol tu ahaha.. terima kasih pada
adik masz sidek yang bagitau kenapa bising ehhehe..
puncanya dari fbox yang saya guna.. eee gedik plak pasang lagu..
bising tau.. nanti habih lari pembaca blog ai.. nyaww!




Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

5 2 ORANG KATA:

Masz Sidek said...

lagu tu berpunca dr fibox kak...
kat blog lain yg guna fibox pun keluar lagu yg sama...

BERT said...

ooo yeke tq ye bagitau.. rase nak buang la.. tq ye

Cik Nur said...

betul kata masz..bpunca dari fibox... setiap blog yg ade fibox, akan keluar lagu yg sama..sy pun dah buang fibox.. tapi yg baru ni pun bermasalah..huhuhuh..!

BERT said...

malas la guna chatbox lagi dah.. hehehe.. tak bes macam fbox tu.. tapi bising plak haiyya

kinn said...

fibox xberapa nak best. asyikk hang je. huuu =.=

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...