Monday, March 26

Selamat Hari Jadi buat diri sendiri haha

gambar saya ketika dipetik bersama sebuah kek harijadi
bukan sendiri punya ketika majlis hari jadi anak buah saya
hmm tak silap tahun 2010 dulu hehehe...
oh bahagianya kalau saya dapat kek camni wuuu sedappp!!!

saya pun tak tau ape aktiviti saya pada hari ini kerana entry
ini ditaip pada 23 mac yang lalu bersamaan hari jumaat...
mungkin saya duduk rumah sahaja dan berehat..
atau keluar berfoya-foya dengan cik asven sendiri...
hakikatnya saya tak suka la keluar jalan2 skang ni...
masih dalam keadaan mabuk kepayang...

kalau nak ikutkan, hari ini merupakan hari pertunangan
anak buah saya dan pasangannya di Melaka..
mintak mahap sarah, maktam mu tidak dapat hadir di sana..
dah besar2 anak abang saya itu... tak lama lagi nak kawen..
kompom taun depan saya plak dapat cucu.. haha nenek mude yuu!!
otometik mak saya pulak jadi moyang.. wahwahwah...

bayangkan saya dah beranak nanti.. anak buah saya pun beranak..
dapat panggilan emak dan panggilan nenek.. haha.. nenek!!
eh jauh pulak tersimpang... hmm ape ye seprais yang cik asven saya
untuk saya hari ini.. kalau ada nanti2 saya buat entry lain keh hehe..

tapi hadiah saya yang cukup bermakna untuk tahun ini...
saya bakal jadi amma nanti... itulah anugerah yang tidak ternilai..
tak sabar nak menanti kelahiran baby sulung..
yang paling eksaitet kalau dah tau jantina nanti nak sangat
pegi shopping barang baby.. ohh saya sangat suke barang baby
sebab comey dan kiyut miyutttt...tapi skang ni awal lagi..
buat rileks aje sudah kan.. hehee..

semoga Allah memberkati dan membahagiakan kami sekeluarga
dipanjangkan umur, diluaskan rezeki dan dikurniakan
anak soleh dan solehah... aminnnnnnnnn

selamat berhujung mingguuuuu :))



2 comments:

Unknown said...

selamat berhujung minggu...:)

MizzTina said...

selamat hari lahir.. semoga panjang umur, murah rezeki dan diberkati oleh-Nya.. n semoga menjadi ibu mithali..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...