Bukan Blog Kamu: Jual anak sendiri dalam FB.. meh sape nak beli?

Tuesday, March 20

Jual anak sendiri dalam FB.. meh sape nak beli?


comel kan budak tu? ada sesapa teringin nak beli?
anak pun boleh dijual beli zaman sekarang ni ye?
ramai orang buat bisnes dengan FB..
sampai jual anak pun guna FB.. fuhh majulaaa!!!

pasangan yang tak dapat anak merintih mahukan anak..
yang senang dapat anak, diuji sikit terus nak jual anak...
semoga ibu pada aulia ini tabah menghadapi ujian...
harap beliau berubah fikiran dan istighfar banyak2...

sedih kat budak tu perlukan kasih sayang...
katanya budak itu ada sawan tangis yang teruk..
jika ada sesapa yang tahu cara nak ubatinya
bantulah ibu pada aulia ini dan jangan dibuangnya
budak itu... oh tidakkkkkk.. jangan buanggggg :((




Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

7 2 ORANG KATA:

cik nisa said...

kejam tau..bdk comel2 camtu..:((

Juwita Afifah said...

Cian baby comel tu. Huhuk.

cweet pinky said...

hish , CP na buang kucing pown pikir beribu kali , tuh pown at las ta jadik buang , nih na buang manusia , haiya , manusia2 ~

Karukord Jagau's said...

alaaa...harap2 jangan la di buang...sayangnya huhuhuuu

Cik Nur said...

dugaan tu..sementara budak tu nak besar..esok dah besar mana dialah harapan untuk jaga kedua ibubapanya..

jgn di jual..sayang..kasihan dia..

Siti Nurhuda Husna Zulkarnain said...

Nauzubillah. Ni betul-betul ke main-main. Anak tu kan rezeki yang Allah bagi. Peliharalah sebaiknya. Nak lepas tangan kat dunia, akhirat nanti?

Adui. Taubatlah.

Saya Disini said...

haaaihh...ada jgak ke org cam ni..isk2..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...