Bukan Blog Kamu: Jambatan runtuh di Ampang bagaikan Gempa Bumi melanda

Thursday, March 8

Jambatan runtuh di Ampang bagaikan Gempa Bumi melanda



akibat banjir kilat yang melanda Kuala Lumpur,,

banyak kawasan terjejas.. pembinaan semakin membangun..

penduduk semakin padat.. banyak gambar2 yang dirakam

di sana sini keadaan di sana yang agak teruk..



tak kira la negeri terkaya ke atau termiskin...

jika bencana sudah datang.. di mana2 pun boleh berlaku...

takut sangat.. mungkin juga ini bala yang melanda dariNya...

kejadian ini sebenarnya memberi pernigatan kepada semua..

pasti ada hikmah disebaliknya........ Wallahu'alam.....





AMPANG: Jambatan menghubungkan Kampung Lembah Jaya Utara

ke Kampung Bukit Sungai Puteh runtuh akibat banjir semalam.



Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

9 2 ORANG KATA:

azam said...

arus kuat sgt semalam ni...hujan lebat sgt²

BERT said...

mesti takut.. sy takot hujan lebat huhu

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

hmmm dari ptg semalam.. hingga ke pagi.. mmg hujan lebat tak berhenti..

LiNda said...

terkejutnye tengok gambar atas..peringatan Allah untuk kite semua..

cIk JanNah said...

agak teruk jugak banjir semalam kan? harap2 mereka yg dilanda musibah tu tabah.

btw, jannah singgah sini. salam kenal :)

abghani said...

undilah BN

ariana said...

boleh runtuh ekk..mesti air kuat sgt tu..syukur tak de nyawa terkorban..

Farah Fauzi said...

ya Allah, kuatnya arus air.. moga ada hikmah di sebaliknya

eMMe said...

saya pun takot, takleh nak bayangkan... Ya Allah lindungilah hambamu ini...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...