Bukan Blog Kamu: Senarai Universiti Terbaik di Malaysia

Friday, March 23

Senarai Universiti Terbaik di Malaysia


khas buat untuk pelajar-pelajar yang nak sambung belajar..
nak pilih universiti terbaik ada aje di Malaysia..
nak ke luar negeri pun bagus la juga..
pandai jaga diri Insyallah pulang dengan kejayaan...

tahniah semua pelajar yang baru dapat keputusan SPM..
ada jugak dapat berita meninggal dunia lepas amik
keputusan.. kemalangan pun ada jugak...

yang tak dapat berapa bagus jangan putus asa...
keputusan cemerlang hanya pada kertas sahaja...
tetapi itu sebagai bonus untuk diri kita..
ada jugak yang kurang berjaya masa spm tapi
berjaya di hari kemudiannya akibat kesungguhan
dalam nak mengubah hidup dan diri...
pokok pangkalnya hati la kan..

untuk yang dah habis belajar dan sedang belajar..
universiti manakah yang pernah anda masuk?
tak kira mana pun anda masuk.. tak kira bagus mana
pun universiti tu.. pokok pangkalnya hati kita
yang nak belajar.. bagus U itu kalau anda tak bagus
pun susah jugak.. kalau ranking bawah atau belajar di
kolej swasta biasa aje pun tapi kalau berusaha nak
jadi pelajar cemerlang pun boleh dapat jugak kan....

selamat menempuh alam baru atau alam universitas..
selamat menjadi mahasiswa dan mahasiswi..
andalah tonggak negara di masa hadapan...

(apekehey semangat pulak saya petang2 ni hahahahahhaa)






Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

2 2 ORANG KATA:

Saya Disini said...

selamat smbung belajr bg lepasan spm

abghani said...

belajar penat tk?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...