Bukan Blog Kamu: Wordless Wednesday # Gula-gula pilihanraya

Wednesday, July 4

Wordless Wednesday # Gula-gula pilihanraya







nak pilihanraya ni macam-macam lah dapat...

dah bagi kami ambik je hehehe... terima kasih YB...

tapi.................... undi adalah rahsia... ^____^



Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

12 2 ORANG KATA:

Pn. Sheila@CC said...

wow... bestnyer bert... xpe rezeki jgn ditolakkan... hehe

LiNda said...

bestnye bert..nak jugak..

Masz Sidek said...

rezeki jgn di tolak... :)

Saya Disini said...

hehehe...betul3

eMMe said...

haaa... akak tau Bert undi apa, heee~ rahsia kunun, cewah! laptop baru.. bestnyew, sape la nak bg kat akak ekk, huhuh...

are_lin@yu said...

nak jugak..camna nak dapat ni..hehe

BERT said...

ntah.. yb sini nak kasik.. kite amik aje le hihi... rejeki jangan ditolak kan hehe..

Wanieys said...

rezeki jgn ditolak hihihi...tp mcm nk juga nk kasi kat qalief asyik kaco lappy wani jer hikhikhik

Cik Nur said...

dah org bagi, kita amik je...!
tapi nak jugakkk...!hihihih

siti kektus said...

rezeki orang bagi, ambil je lah kak. kan kan. heheee :D

nini said...

syoknya dapat laptop...=D

putryteya said...

betul2.. undi adalah rahsiaaa . hahaah . :D

org bg ambik je la kan ..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...