Bukan Blog Kamu: Juara MasterChef Selebriti Malaysia - Dato Fazley!!

Tuesday, July 17

Juara MasterChef Selebriti Malaysia - Dato Fazley!!




Tahniah buat Dato' Fazley atas kemenangan beliau dalam 
program Masterchef Selebriti Malaysia musim pertama!!!



Juara yang sudah dijangka sejak awal lagi..
dari episod pertama saya menonton rancangan ni sampailah 
ke peringkat akhir malam tadi... memang enjoy layan program ni..
Akhirnya sudah sampai ke kemuncaknya.. mesti rindu nak 
tengok program ni lagi... harap program ni ada lagi tahun depan..


pstt.... adoiiii geli tengok SI DOUBLE A.. hahah ape2 jela 





TAHNIAH!!! Berjaya mengumpul RM57, 000. untuk 
Yayasan Jantung Malaysia... tapi tertanya-tanya jugak..
hadiah untuk beliau sendiri takde ke huhu...


Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

8 2 ORANG KATA:

putryteya said...

waaa .. teya pun sokong dato fazley . walaupun teya tak tengok hehhe . tak de astro . :'(

Fahz said...

ada tgk gak tadi..samalah fahz pun dah jangka dari awal kemungkinan dato' fazley bakal jadi juara..n akhirnya..btw tahniah gak tuk angah sbb berjaya sampai ke final bersama dato' fazley.. :)

AkuBiomed said...

Pemenang MasterChef Selebriti boleh agak. Tanniah kepada Dato' Fazley.

Kak Izan said...

sangat cute.. bila tengok adik dr. fazley kiss pipi dia.. :)

are_lin@yu said...

wahh banyak tu,tahniah dato' fazley ;-)

Misz Nuriz said...

suka tgk eps. dato' fazley ngn Datuk Ct..

Wanieys said...

yeayyy dato' fazley menang.....suka3 hihihi

Cik Nur said...

kemenangan yg sudah di jangkakan..!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...