Bukan Blog Kamu: Mencari calon menantu untuk doktor

Thursday, July 19

Mencari calon menantu untuk doktor



ada sesiapa yang layak seperti yang dimahukan?
jika anda layak.. sila hadiri temuduga ini mana tau
rezeki anda nak bersuamikan doktor lagi tercapai...

nak cari calon menantu pun pakai iklan.. super duper kreatif haha..
jumpa gambar ni dalam fb la.. takde kene ngene ngan hidup saya pun..
tapi jika berminat boleh la hubungi talian yang tertera ya haha....








Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

10 2 ORANG KATA:

eMMe said...

Bert, sihat?
Akak n baby Alhamdulillah...

Bert, tak penah lagi akak jumpe iklan cari calon ni,hehehe.. mane la Bert jumpa ni, hahaha...

tapi jarang la lelaki cari calon
skrg ni ramai perempuan yg cari calon, yg dah usianya meningkat...
susah kan kalo nak carikan calon suami zaman la ni.. huhuhuuh...

Kak Izan said...

FuYoooo... hebatnyer.. sib baik dah tan layak hahahaha.. kalu layak pun ingat sanggup ker.. hihihihi :)

MizzTina said...

danggg..apsal mcm terdesak sgt..

Mrs Lurve said...

pheww..smpai begini sekali, canggih btl mak ayah dia hehehehe

LiNda said...

haha...saya da ade calon,. xdpt la nk isi form jd menantu mkcik tu

Emma said...

dashyat sangat da nie...

are_lin@yu said...

hahaha iklan sampai macam tu sekali ya..plik2 skrg ni ;-)

Tentang Kita said...

better makcik tu wat 1 website telangkai gitu....

Cik Nur said...

sempoi2...!
boleh je nak call, bg cadangan suruh buat satu blog mencari menantu..hihih

Wanieys said...

nasib dh jadi bini orang...hahaha sempoi la cari menantu mcm tu hahhaa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...