Bukan Blog Kamu: Agak-agak sesak lagi tak kenderaan di jalan raya?

Friday, July 27

Agak-agak sesak lagi tak kenderaan di jalan raya?

Cadangnya malam ni lepas berbuka saya dan pasangan sejiwa nak
pulang ke kampung mentua pasangan sejiwa saya di Negeri Sembilan..
Minggu lepas tak dapat balik..lagipun dengar cerita semua jalan
sesak dan jammed di sana sini... yela nak sambut satu Ramadhan kan..
 agak-agak sesak lagi ke minggu ni.. alaaaa jangan la sesakkk... 

andaikata sesak jugak terpaksa la ikot jalan alternatif tapi jauh sikit la..
tak sangggup nak redah kesesakan lalu lintas sampai tak bergerak..
rela lagi hati ini nak ikut jalan berhutan belantara serta jauh...

yang penting balik kampung harini saya nak lepaskan hajat mengidam saya
nak makan rendang daging raya mak saya..tahun lepas raya tak jumpa 
pulak rendang daging.. bila beraya rumah sedara mara semuanya
 sudah habehhh! apetah lagi di rumah mak saya sendiri... 
raya pertama selesaiiiiiii... dah kepingin sangat nak makan rendang 
daging raya yang pedas! makan pulak dengan nasi panas.. kecur air liyoooo!!




Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

14 2 ORANG KATA:

are_lin@yu said...

yeayy kita sama nak balik akmpung,ayu ke perlis..hehe..ati2 dear..suruh hubby drive elk2.. ;-)

Kesuma Angsana said...

xpelah x jauh pown kat NS je ...

Cik Nur said...

ini dah kes mgidam ni.. hihi
nur selalu balik tapah.. kalau kita nak ke utara, lebuh raya tak sesak sgt.. tapi kalau nak ke utara, mmg sesak..huhuh..

ini berdasarkan pengalaman nur laa..hihih

Cik Nur said...

lepas tu, kalau nak blik tepeng lak..lebih raya mhala ke arah selatan lak sesak..nak ke utara tak sesak dah..hihi

Cik Nur said...

komen pertama tu silap..nak ke selatan tak sesak..nak ke utara sesak..hihhih

Kak Izan said...

uish.. sodap tu... apatahlah omak yang buatkan.. anyway.. hati2 di jalan raya ekk..semoga selamat pergi dan balik .. :) semoga perjalanan dipermudahkan.. Amiinnnn

SunnyFunny said...

na raya , conpom sesaknya . huhu :)

:: Mrs.Eady :: said...

semoga dipermudahkan perjalanan pergi &n balik,amin ~

ERYZA said...

salam perkenalan & follow,
Sesak kot, maklumler time ni yg rajinnya balik kg berbuka puasa. Boleh makan best..

SoLy SoLicious said...

hamboi... mngidamnye.. baby kat dalam k terasa nk mkn? heee

Wanieys said...

mengidam la ni yer...jln jem ni mmg plg xbest hihi

lelamaisara said...

wah ibu mengandung ni..mengidam rendang daging pulak...
eh memang terliur la...sedap...

nn lylyn said...

slmt berpuase ^^

putryteya said...

Rindunyaa nak balik kampung macam dulu , sekarang arwah tok dan tokwan dah tak dak lagi :(

semoga jalan tak sesak ! aminn ~ :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...