Bukan Blog Kamu: Anda suka dapat hadiah tak?

Saturday, July 14

Anda suka dapat hadiah tak?




Syok kan biler bagi hadiah.. lagi syok kalau dapat hadiah.. 
mesti terkinje2 nak bukak kalau hadiah itu dibalut dengan cantik serta rapi..
 tapi saya nak share, kadang2 hadiah ni ader maksudnya yang tersirat..


JAM TANGAN
Tanda meningati setiap masa dan waktu.


CINCIN
Tanda ikatan kasih yang abadi.


GELANG
Tanda mesra


RANTAI LEHER
Ikatan cinta yang perlu perhatian.


SUBANG
Tanda penghargaan dan penghormatan.


KASUT
Sentiasa mengambil berat/prihatin.


PAKAIAN/KAIN
Semoga kasih berkekalan dan dekat selalu.


PAYUNG
Tanda kasih dan sentiasa ingin melindungi.


MINYAK WANGI
Tanda cinta


BINGKAI GAMBAR
Sentiasa merindu dan tak ingin berjauhan.


BUKU
Bersifat terbuka dan bertolak ansur.


BUNGA
Tanda perkenalan dan tanda sayang


COKELAT
semanis cintamu.


LAGU/CD/KAD UCAPAN
mengabadikan cinta


SEJADAH DAN ALQURAN
tandanya kekasihnya itu menyayanginya
 dunia dan akhirat.

Psstt....... satu lagi.... zaman millenium.. ..HANDPHONE...
 Tandanya : Kau jangan lari dari ku!!!!.. aku akan cari kamu walau
 dimanapun... melainkan kalau handphone tu ditutup.....



*HADIAH PALING BERHARGA DALAM DUNIA!!*
MASUK MEMINANG.... ..tandanya si dia serius dan betul2 seriuss..!


sekadar info untuk hiburan semata-mata :))


Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

10 2 ORANG KATA:

are_lin@yu said...

mmg suka hadiah..klu surprise lg suka..hehe

eMMe said...

Baby~ hadiah buat suami... hehehe... pelengkap kasih sayang suam n isteri..

Kak Izan said...

asalkan..hadiah..pasti..kita..suka..jadi..kita..selalunya..terima..selagi..ada..yang..memberi..;D

Pn. Sheila@CC said...

hehe... mmg seronok klu dpt semuanya... ngeee...

Mieya Atiera said...

Wahhh, tak sangka setiap pemberian hadiah itu mempunyai maksud yang tersirat.

www.QueAchmad.com said...

suka tapi xpernah dapat hadiah

keli menari said...

Wah..best.Tapi bile pulak tu.Haha. Tolong bagi saya je lah semua hadiah3 tu

c u m u h a m a said...

Assalamualaikum :)

Maaf yea mengganggu . Nak minta tolong sikit boleh ?

Minta tolong LIKE page n gambar nih . Kalo sudi share & promot skali la naa . Mohon kerjasama awak & rakan blogger sekalian. 1 LIKE mampu membuat ibu & anaknya tersenyum bahagia. Terima kasih ,Jasa anda amat dihargai :)

1. LIKE this page , https://www.facebook.com/Mumnbabycom


2. LIKE this photo , https://www.facebook.com/photo.php?fbid=344849685583802&set=a.332350763500361.70545.111646315570808&type=1&theater&notif_t=photo_comment_tagged


TARIKH TUTUP : 31 JULAI 2012

nini said...

mestilah suka....seronok sangat....=D

LiNda said...

haha..suke adiah yg masuk meminang tu. suke suke suke..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...