Bukan Blog Kamu: Wordless Wednesday # Gaya Selepas Berbuka Puasa

Wednesday, July 25

Wordless Wednesday # Gaya Selepas Berbuka Puasa



Jangan sampai kita macam ni ya kawan-kawan haha...
kenyang sangat nanti tak sembahyang pulak lepas tu :))

Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

11 2 ORANG KATA:

Wanieys said...

Tu diaaaa....jgn dok jd mcm ni tau hahhaaa

:: Mrs.Eady :: said...

tu diaaaaaa :)

LiNda said...

ish,,,ngeri plak tgok. haha..boroi gile

are_lin@yu said...

hahaha ini mmg tak tau banyak mana dia makan ni ;-)

Cik Nur said...

huhuhu..bahaya o kalau mcm tu...!

eMMe said...

umangai... perot dah cam nak bersalin 9 bulan ni Bert.. akak takleh makan manyak la bert.. skali makan skit je, tapi kene kerap makan laa..kan kan..same tak dgn Bert..

Kak Izan said...

biaq betui lagu tu... :)

Masz Sidek said...

perut dia tu mengalahkan perut perempuan mengandung... huuhuhu
ngeri tengok...

putryteya said...

tudiaaa .. ! hahhaha

sapekah gerangan ?

lelamaisara said...

hahah dasyat tu....

✽ ⓔ ⓔ ⓘ ⓨ ⓢ ⓢ ✽ said...

tedia.... Allah.. Allah...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...