Bukan Blog Kamu: Teringin nak jalan-jalan tapi tengah mabuk jalan cemana?

Friday, April 6

Teringin nak jalan-jalan tapi tengah mabuk jalan cemana?


petang atau malam ini saya serta cik asven dan adik ipar saya
akan bergerak menuju ke subang untuk menginap di rumah
abang ipar saya kerana esok harinya cik asven saya
ada perlawanan bola sepak anjuran JAIP di Universiti Malaya..

lame sudah saya tak tengok beliau beraksi di padang..
rasanya kali terakhir saya melihat beliau bermain bola
masa kami belajar di uitm perak dulu dalam tahun 2003..
sekarang dah jadi guru, beliau pulak jadi jurulatihnya..
hehe boleh lagi ke main tu.. jangan pancit sudah la ye..

rasanya ni la perjalanan agak jauh saya akan tempuh..
kalau bulan 2 dulu masa tu saya baru balik dari N. sembilan
saya mabuk teruk muntah2 dalam kereta.. nasib baik ada
plastik yang masih elok lagi untuk dibuang segala isi perot..

nampak gayanya.. kenela saya sediakan satu plastik
jika berlakunya aktiviti muntah2 dalam kereta hehe..
jalan dekat-dekat pun dah tak lalu inikan pula
perjalanan dari perak menuju ke subang yang kira2
ambik masa dalam 2 jam jugaklah... fuhh!!
harap saya menjadi insan yang kuat!! yehah!!!


Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

6 2 ORANG KATA:

azam said...

hehehe...xsihat elok lagi tu....

Saya Disini said...

jln dlm umah dah la..hihi

eMMe said...

Assalamualaikum...Bert, sihat?
mabuk2 ekk... sian dia..rehat betul2 tau...

Cik Nur said...

sebelum bertolak, siapkan segalanya2nya ye.. :)

duk perka di mana ye..?

Masz Sidek said...

huhuhu... siannya akak...

Pka Rahim said...

hi..
jemput join segmen pka.

http://pkaemerald.blogspot.com/2012/04/segmen-pka-rahim-feberet-color.html

tq :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...