Bukan Blog Kamu: Surat putus cinta coretan budak bawah 12 tahun!! haha

Thursday, April 5

Surat putus cinta coretan budak bawah 12 tahun!! haha



hemoh hemoh hemoh kemain lagi budak-budak ni...
semput makcik baca surat ko ni dik oiiiiiii tissstissstisss...
cikgu BM tak ajar nak bubuh noktah ka??
paling tidak pun letak la koma.. barula acik tak sempot haaha...

jangan cakap lebih-lebih.. ntah2 kita budak2 dulu pon camni hihi..
cume tak kantoi je kat alam maya ni kan...?? hehe
haritu saya jumpa ada orang printscreen budak 14 tahun
kalau tak silap nak putus cinta melalui status FB..
yang tak tahan tu.. siap ada panggilan ABBI dan UMMI
kehkehkeh.. lebih lawak lagi.. status itu dikomen oleh
cikgunya sendiri dan mengantoikan budak itu baru je
14 tahun dah pandai ber abbi dan berummi kehkehkeh...

anda dulu masa sekolah ada kapel2 tak??
apa nama panggilan yang anda panggil tu???
kihkihkih... bila tengok surat camni teringat tak
masa anda sekolah antar surat kat makwe atau pakwe anda..
mungkin lebih jiwang dari camni kot.. hehehehe..
sebab orang dulu jiwanya lebih berjiwa sebab dulu2
lagu-lagu dulu berjiwa-jiwa gitu...kihkih...

mekaceh adik.. hiburkan hati makcik ko ni... wah..
tua sangat ker aku nih suruh panggil makcik pulokk!!



Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

15 2 ORANG KATA:

Saya Disini said...

HAHA..lawak je

Cik Ila said...

Fuh..nasib baik zmn dulu tak meluas lg alam maya..kalo tak..dgn kita2 skali kantoi..hahaha

Cik FaRiZaM said...

isk2...kecik-kecik da bercinta.... geram betul eh....siap nk putus la ...apa da...

LiNda said...

amboi..kecik2 dah bercinta putus bagai dah..zamn dulu dan sekarang lain kan

charmyiex said...

cian..kecik2 putus cinta..ni la kot cinta monyet..adik tu kene simpan surat2 ni..biar leh tunjuk kat dia bila dah besar nnt..x pun ms dia nak kawen nnt, tunjuk surat yg dia tulis tu..mesti malu x terkata..

Cik FaRiZaM said...

tq for the tip utk meredakan demam tu. madu pon sy tak berapa suka :D

azam said...

adoi....advance la ko ni dik...hehehe

Masz Sidek said...

hahaha... budak2 sekarang ni cepat betul...

mizzkechique said...

muahahaha...chenta monyet btl la..

Karukord Jagau's said...

Dulu2 surat siap tarok bedak hehehee

Cik Nur said...

hekk..!
mmg semput pun baca surat tu..!
xde titik noktah..! hahahahaha
bebudak sekarang ye..udah pandai ropenyerr..!

dulu xde la bkasih2 ni, nur xpandai..!hhihihih

kay_are said...

takde2.. mase dulu innocent habis.. laki pompuan same je.. member ajak gaduh.. lol! tapi memang lawak surat tu.. sah budak sekolah randah nye ni.. ish ish

izyantyPersonalTaste said...

kelakar tol he3...alahai kita tak pernah tulis surat cinta zman budak2, taw psal cinta pun tak, budak2 skrg advance tol kan..

Qyla Aqilah said...

Memberikan kelainan pada hari anda. Saree material yang boleh dibuat baju kurung, kebaya, blouse dan sebagainya.
Mai ler berkunjung ke blogshop saya..:) Harga yang dijamin lebih murah!!
http://dedazzlerzzshoppe.blogspot.com/

Farah Fauzi said...

tak tahan nyer.. jiwang sangat.. ;p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...