Bukan Blog Kamu: Susahnya soalan boleh jadi gila!!! haiyyaaa!!

Thursday, April 19

Susahnya soalan boleh jadi gila!!! haiyyaaa!!

kesian pada penjawab soalan tersebut....
gila panjang punya soalan... tak dapat jawab alamatnya
nak bunuh diri pulak haha.. kesiannn.. :))

takpe-takpe.... usaha lagi... gagal sekali tak gagal lagi
selamanya kalau kita berusaha dengan labih keras dan jitu..

entry pendek buat hari ini... cuti hari ini untuk warga perak!
selamat bercuti... dan selamat hari jadi buat sultan perak.. :))




Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

5 2 ORANG KATA:

azam said...

:) hehehe.....
belasah je

Cik Nur said...

tgk pun dah pening..huhuh

samalah..nur pun cuti gak hari ni.. :)

Masz Sidek said...

kita yg tengok ni pun pening... heheheh...

dwaty said...

patutlah org tak suka matematik... hehehe

LiNda said...

alamak, warga perak cuti ye arini. Adoiii, kan bagus kalo linda keje kat perak..ni lahir je kat perak, tp keje KL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...