Bukan Blog Kamu: Menghitung : Tiga Hari Lagi.. tiktoktiktok yeahh!

Friday, April 27

Menghitung : Tiga Hari Lagi.. tiktoktiktok yeahh!


apa yang saya hitungkan... istimewa pada saya dan juga mungkin
yang senasib tarikhnya dengan saya mesti ada rasa istimewa sikit..

hujung minggu kembali menjengah.. kan bess cuti hari isnin..
takpun mesti ramai yang sambung cutikan.. ? yela selasa kan cuti..
selamat hari kawin pada yang melangsungkan perkahwinan minggu ni..
'masak' la sesiapa yang kawin terutamanya di kawasan ibu kota...
mesti jem yang hamat serta roadblock di sana sini kan hehe...

yang join BERSIH 3.. selamat BANTAH & DUDUK..
huru-hara atau tidak sama-sama la kita saksikan besok..
dapat ke bantah dengan aman? rasanya mesti diganggu jugak tu..
sediakan payung sebelum hujan air dari atau gas disembur..

saya dengan degilnya nak ikut cik asven saya ke tepen (taiping)
untuk mengikuti beliau dalam acara sukan SMAN Perak..
(Sekolah Menengah Agama Negeri) bosan la kalau kene tinggal..
baik saya ikut..3 hari 2 malam.. dapat gak jalan2 di tepen nanti...

okay.. selamat berhujung minggu.. semua 'mat rempit' baik duduk diam2..
polis ada sahaja di mana-mana.. boleh la mat rempit 'berehat' pula..


Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

5 2 ORANG KATA:

LiNda said...

hehe, esok mesti hura hara gak kot. Wahhh..bestnye gi taping..:)

Masz Sidek said...

hehehe... esok sy nak ke jelajah janji di tepati...

yg bersih tu... tengok dan lihat jelah depan tv...

Cik Nur said...

taiping ye..meh la jumpa nur.. :)

dwaty said...

SOK SAYA NAK GI PANTAI GAK.... YAHOOOO

are_lin@yu said...

fuhhh nasib tak masuk kl..mknanya hjung minggu di rumah..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...