Bukan Blog Kamu: Sakit kepala yang kronik.. apa ubatnya?

Tuesday, April 24

Sakit kepala yang kronik.. apa ubatnya?


kalau untuk ibu peknen macam saya tidak digalakkan makan
panadol atas nasihat dari orang yang berpengalaman....

2 hari saya sakit kepala yang tidak henti-henti.. ntah tak tau kenapa..
hanya tidur pengubat sakitnya selain daripada minyak angin
yang diletakkan di kepala dan tengkuk tak pernah surut...
selain sakit kepala.. muntah2 kembali aktif semula..
setelah seminggu dua sudah pulih dari penyakit muntah...
ingatkan dah masuk trimester kedua dah kurang mabuknya...hehe

kini saya sudah pulih, sakit kepala nampaknya dah berkurangan..
cuma saya perlukan rehat lagi untuk berehat..mujur ada cik asven
yang memahami.. lembik badan harus dikuatkan.. supaya tak terus
lembik di telan arus kemalasan yang bertimpa-timpa...

itu sahaja coretan buat hari ini.. saya nak berehat.. sekian.. ^___^




Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

9 2 ORANG KATA:

fizafantagirO said...

rehat cukup-cukup ye .. :) moga sentiasa sihat dan semangat dlm menjalani hari2 yang indah :)

azam said...

selamat berehat ye.....HEHEHE

Masz Sidek said...

banyakkan rehat... dan jgn byk pk...

LiNda said...

banyakkan rest, betul tu bert jgn le makn panadol. If tak tahan sgt sakit kepala better gi klinik..:)

Cik Nur said...

rehat je..ksihatan kena jaga.
jgn pksa diri..

Faralyana said...

salam kak...sakit kepala?apa kata akk bukak blog fara nie and cuba try http://harithfarah.blogspot.com/p/pregnancy.html ..:)

BERT said...

mekaceh semua :))

Tentang Kita said...

pastikan dpt rehat yg cukup taw....jga kesihatan ^__^

mamat said...

saya pun baru dpt mesej tu ptg td..terus ke shell berdekatan utk kepastian..trnyata tipu..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...